Laydaren müsrif bı insan olmadığım için aldığım şeyler genelde lazimli şeyler oluyo o yüzden eşimde bana güvendiği için hicbirseyime laf etmez keyfi yaptığım tek harcama markete gittiğimde ya kendime aldığım soğuk kahvedir yada sevdiğim icecekler var odur he başka birşey akşamda laf etmez ama ihtiyaç duymadığım birşeyi zaten almam yani ne harcadığını hesaplamama gerek yok. Alacağım şeyleride düşünmem alırım çünkü divakagaz elektrik gibi aylık değişen şeyler dışında sabit tek masrafimiz kira elektrik su benim üstüme zaten mesajları bana geliyo doğalgazda kağıt geliyo kapıya görüyorum arabada almadık o yüzden kasko bilmem ne gibi aylık değişen masraflarımiz yok giderimizasagi yukarı belli olduğu için kendi harcamalarimi yapabiliyorum.
Ayrıca eşimin maaşını bilmem ile o ay fazladan masrafimizin olacağını düşünmek arasında bı bağ yok. Diyelim eşim 10 k aliyo o ay fazladan bir nedenden masrafimiz olacak eşimin ne kadar aldığını bilmesemde ekstra ödememiz olduğunu bildihim ay fazladan birşey almam bunu akıl edebilecek kadar büyüdüm bence siz söyledikleriniz ile maaşını bilmem arasında mantikli bı bağ kuramiyosunuz. Ben bilsemde bilmesemde o aylarda harcamama dikkat edebilir. Ama yok zaten öyle bı masrafimiz