Zlm maaşın neresi özel anlayamadım. Eşi bu kişi, herhangi biri değil ki… birlikte yatağa girdiği insandan, hayatı paylaştığı insandan maddiyatını saklamak bence aşırı saçma. Ben maaşını saklamasında art niyet görüyorum kusura bakmayın. Eşi bu bilmek en doğal hakkı. Kadın çalışmasa da evin maddiyatında her zaman söz hakkı var, miktarı saklayarak bunu engelliyor.