Derin09 doktordan iyi mi bileceksiniz hanımefendi burda yaptigin yanlış diyebilecek kadar ?
Sizin bebeğiniz 5 dk emiyorsa 3 saat duramamasi normal. Yarım saat 45 dk aralıksız emen bebekler var. Kaldı ki aciktiginda aglamaktan dunyayı yıkıyorlar kendisi acıktığıni bilmez de ne demek ?
Herseyi çok doğru bilir gibi insanları yanlış bilgilendirip korkutmayin.
Herkesin anneligi kendine olduğu gibi her çocuğun karakteri de farklı. İnsanları seninki yanlış diyerek farklı yöne yönlendirmeye hakkınız yok, kusura bakmayın.