Merve_Kumsal90 Mugurs bebeğin çok küçük 2_3 saatte bir kesinlikle emmesi gerekir. Çünkü ilk 6 ay ani bebek ölümleri olabiliyor uykuda.. Şekeri düştüğü için uyanamıyorlarmış. Lütfen uyandırmadan da olsa emzirin.
23zumra 1ogrencianne her 20 dkk yarim saate bir memeyi surekli istiyor cok bunaldim artik bi yere dahi gidemiyorum meme yuzunden 2 aylik
1ogrencianne 23zumra alışkanlık olmuş sanırım bnmki de uyumak için illa emmek istiyor sürekli emzirdiğim için alıştı daha 12 günlük emziği ağzına verene kadar canımız çıkıyo kocaman açıyor ağzını meme alacak gibi emziği tutmuyor o yüzden 😖😖😖
Adilee @Derin09 ben de öyle düşünüyorum ama Perşembe günü doktora emmiyor 5-6 saat aç kalıyor dediğimde doktorun verdiği cevap o artık okadar süre aç kalabilir dedi😏keşke emse de dediğiniz gibi emzirebilsem ...
Derin09 Adilee 5,6 saat normal ayına göre ama benim 4 buçuk oluyor 5,6 saaat uyuyor ve bu normal ama 5-6 saatti geçirecek şekilde aç bırakmıyorum ya da kızım daha fazla uyumuyor uyusada ben kalkıp emdiriyorum mutlaka
AdAyza 1ogrencianne Kızım 50 günlük,geceleri 4 saate 1 besliyorum,öncesinde acıkırsa zaten mızıldanmaya başlıyor ☺️Bazen 4 saati de kabul etmiyor , o zaman da ağzına 3-4 damla süt damlatıyorum , en azından kan şekerini düşürmemiş oluyorum .
1ogrencianne AdAyza eskiler hiç uyandırmazmış emzirmek icin annemlere falan soruyorm ne zaman ağlarsanız o zmn veriyorduk diyor. Bu gece bana alarm kurdurmadılar acıkırsa ağlar diye oğlum uyandı gercekten bnm alarm kurduğum saate 😊
Tuba_01 1ogrencianne kendi acıkınca uyanıyor ben uyandırmadım hiç oda hiç değişmedi 2 buçuk saatde uyanıyor 20 dk emiyor ama akşam 9 da uyuduysa 1 de veya 2 de başlıyor uyanma öyle 2 buçuk saatde kalkıyoruz ☺️ 2 aylığız