Fatima_agaliyeva NaimeYilmaz bir tane kizim var 7 aylik😊Insallah 3,4 sene sonra bir tane daha istiyorum Allah nasib ederse insallah🙏♥️
gocebebirbayan NaimeYilmaz bir kızım bir oğlum var çok şükür 🥰🧿♥️ başka çocuk düşünmüyorum ama eşim istekli 🤷🏻♀️
gocebebirbayan ppzeynep öğretmen maaşına zam gelmedi mi canım ? Bizim de askeri personel maaşına gelmedi öyle. Asgari ücret bizim maaşa da yaklaştı
EmirhanBulutunAnnesi NaimeYilmaz 3 kızım ve 2 oğlum var en büyüğu kızım 23 sonra oğlum 20 snra kızım 14 sonra kızım11 sonrada tekne kazıntısı dünya yakışiklısı 15 aylık oglum var Allah ım onları her türlu kaza ve beladan korusun hayırlı uzun ömürler versin 🧿🧿🧿
Alya-Sena NaimeYilmaz 3.cocugumu dogurdum ama yasayan olarak 2 tane kizimvar. Biri 11 yasinda bebegm de 5bucuk aylik 🌹
Alya-Sena Zisanince kac aylik veya yasindaydi uzuldum. Rabbim acinizi hafifletsin bol sabir versin insallah 🌷
Zisanince Alya-Sena 4,5 aylıktı İlk zaman bende çok üzüldüm piskolojik olarak bittim başka bebeğim de yok çok ta güzeldi bir bakan bir daha bakardı muhteşem bir güzelliği vardı o acı beni resmen yedi sonra tekrar çocuk düşündük eşimle hamileliğim boyunca ağladım şuan hiç ağlamıyorum iyiki oğlum olmuş
GULCE02 NaimeYilmaz 1 tane oğlum var Rabbim hayırlı sağlıklı uzun ömür versin 2.ye cesaret edemiyorum 😀
Alya-Sena Zisanince ne guzel ayni seyleri bende yasadim icimde hissettm anlatiklarinizi resmen. Rabbim bir daha aglatmasn bebeginize saglikli hayirli ömürler versin
alev-Miray NaimeYilmaz 1 tane kızım var 4 aylık💕💕 ama 10 çocuğa bedel diyebilirim 😂 ikinci çocuğu düşünür müyüm galiba hayır hem çok zor bu devirde hem de artık mesleğime geri dönmek istiyorum. Öğretmenin ve aslında bir sürü çocuğum var onlar yeterli 💕☺️
hilal1606 BenMathilda masallah size rabbim korusun hepimizin evlatlarını 🦋 nasıl yetiyorsunuz hepsine zor olmuyor mu 😊
BenMathilda hilal1606 zor yanları da var, keyifli yanları da, dengeli bir şekilde idare etmeye çalışıyorum işte, kendi modumu düşürmemeye calısıyorum ve onlardan baska bir seye focus olmuyorum, sanırım benim sırrım bu 😁 Amin cümlemizinkini💕