ppzeynep
Öğretmen maaşlarına zam yapılmıyor mu peki Ocak ayında yapılacak diye biliyorum. Ama şöyle bir şey söyleyeyim size asgari maaş eğer 4-5 bin lira da kalsaydı ülkemizde birçok asgari ücretle geçinen insan var bu insanlar aç kalırdı. Ve şu an 4 yıllık üniversite mezunları bile asgari ücretle çalışıyor hiç okumayanlara söylemiyorum bile asgari ücretin çok çok altına çalışan birçok insan var. Gerçi asgari ücret de alsa daha yüksek fiyat da alsa bu ülkede geçinmek zor.