BalkizimBaloglum2 NaimeYilmaz 2 çocuğum var kizim 3 yasina giricek oglumda 3 aylik olucak cok şükür 😊
BenMathilda 3,5 yaş oğlum, 1 yaş kızım, bir de 1 aylık kızım var 3 çocuklu anneyim, hepsine her anlamda yetebiliyor olduğum için keyifli bir süreçteyim, tüm bebişlere sağlıklı hayrlı ömürler diliyorum 💞
yavrukussss BenMathilda masAllah benim ogullarimin biri 2 yasinda biri 7 aylik zorlanıyorum 3. İçin korkuyorum yetebiliyor olmaniz cok güzel Allah hayırlı sağlıklıömür versin insAllah isteyerek mi oldu ikinci ve üçüncü 🤩
hilal1606 BenMathilda masallah size rabbim korusun hepimizin evlatlarını 🦋 nasıl yetiyorsunuz hepsine zor olmuyor mu 😊
aktifmaya NaimeYilmaz 3 çocuk annesiyim ay maşallah hep genç anneler varmış burda😅 15 yaşında oğlum, 13 yaşında kızım ve 10 aylık miniğim var 😍
Kdrtzynp NaimeYilmaz Bir kızım bir oğlum var çok şükür bu kadar yeter rabbim canlarını sağ etsin hayırlı evlat olmalarını nasip etsin inşallah ❤️ Rabbim bütün evlatları koruyup kollasin her türlü beladan uzak tutsun inşallah ❤️
Denizzz88 NaimeYilmaz 1 tane 19 aylık oğlum var Allah ona sağlık ve uzun ömür versin yeter bu kadar ikinciyi düşünmüyorum. Eşime kalsa o istiyor ama tek başına bakıyorum çok zor yani hareketli bi oğlum var
zeynosunannesii NaimeYilmaz Bizimde bir tane papatya kızımız var. Rabbim bekleyen dileyenlere nasip etsin. Jubilemizi yaptık biz. ☺️
BenMathilda yavrukussss Son iki planlı değildi ama çok şükür diyorum yaptık kurtulduk bitti 🤪 Allah hayrlı ömürler versin sizinkilere de
Mavili-mavilimorcicek Kereminannesiii 7,5 yaşında oğlum 4,5 aylık kızım var Allah sağlıkla büyümelerini nasip etsin inşallah.🥰
yalcinsevda_06 NaimeYilmaz bir tane iki aylık kızım var Allah uzun ömürler versin başta benimki olmak üzere bütün evlatlarımıza ne zaman büyük konuşsam hep başıma geldi o yüzden büyük konuşmuyorum ama şimdilik başka istemiyorum düşünmüyorum
Kayraaaaaa NaimeYilmaz tek çocuk yeterli bemım ıcın dıyorum . Rabbım çok çocuğu olana hem sabır Hemde maddi ımkan versın ınsallah
ppzeynep NaimeYilmaz 3 çocuğum var. Asgari ücretin öğretmen maaşını yakaladığı adaletsiz bir ülkede yaşamasaydım dördü de doğururdum. Çok çocuklu aile olmayı seviyorum. Veren Rabb’ime şükürler olsun.
gocebebirbayan ppzeynep öğretmen maaşına zam gelmedi mi canım ? Bizim de askeri personel maaşına gelmedi öyle. Asgari ücret bizim maaşa da yaklaştı
Dondurmalikahve ppzeynep Öğretmen maaşlarına zam yapılmıyor mu peki Ocak ayında yapılacak diye biliyorum. Ama şöyle bir şey söyleyeyim size asgari maaş eğer 4-5 bin lira da kalsaydı ülkemizde birçok asgari ücretle geçinen insan var bu insanlar aç kalırdı. Ve şu an 4 yıllık üniversite mezunları bile asgari ücretle çalışıyor hiç okumayanlara söylemiyorum bile asgari ücretin çok çok altına çalışan birçok insan var. Gerçi asgari ücret de alsa daha yüksek fiyat da alsa bu ülkede geçinmek zor.
Zisanince NaimeYilmaz Aslında 2. Çocuğun bu ama geçen sene kızımı ameliyat sonrası kaybettim şimdik oğluşum var iyiki var
Alya-Sena Zisanince kac aylik veya yasindaydi uzuldum. Rabbim acinizi hafifletsin bol sabir versin insallah 🌷