Adababy bilmem bir şey düşünemiyorum sanırım. Yaşanır mı bu parayla evet. Kıt kanaat gecinilir. Ay sonu gelmez mesela, yeterli beslenme, sosyal aktivite olmadan, işten eve evden işe giden “modern kölelik” ile, eve yorgun gelen bir baba, koca profili, yarın ne pişirsem diye düşünen bir anne modeli… Çocuğunun geleceği için hiç bitmeyen kaygılar.. Yaşarsın gün bitirmek için ömür bitirmek için işte. Bu ekonomisi bitmiş ülkede, her gün zamlanan hayata karşı bu ücretle ancak bu kadar olur. İnşallah eslerden her ikisi de çalışıyor olursa biraz daha rahat olur diyeyim.. Dilerim yeni zamlar çok vurmadan yeni bir yıl geçiririz