Kızlar bir kere şunu düşünün adamlar çalıştırdığı elemana fazla para ödeyecek ve bu aldığımız her şeye yansıyacak imalat artı masraf eşitttir tüketici demek ben 2 sene önce buzdolabı aldım 6500 tl ye şuan 26000 olmuş düşünün internetten aldığınız şeyler için kargo ücretleri bile artacak daha yazarım ama sonu gelmez