Umutveannesi Adababy daha asgari ücret artmadan gelen zamları görünce, arttıktan sonra gelecek zamları düşünemiyorum bile. Bir mama olmuş 290 tl en fazla 10 gün gidiyor ayda 3 kutu bitiyoruz sonumuz hayır olsun
joyfulmom Adababy Yani suanki durumda yeterli miktar bence zaten 9 bin talep edilmişti. 15 bin olamazdı iş verenleri de düşünmek lazım. Umarım yeni zamlar gelmez ve verilen miktar eriyip gitmez.
kasimonbes Umutveannesi keske 10 gun gitse bebek buyudukce cc artiyor ve olcek de artiyor bana 4 gun gidiyor bir kutu :(
Adababy joyfulmom sen bugün gör bakalım gelen zamları evet herşeye bundan sonra zam gelemzse yeterli miktar
joyfulmom Adababy umarım öyle olmaz. Asgari ücret ile kira verip ev gecindirip çocuk bakan okutan insanlar var tekrardan zam üstüne zam olursa hiçbir anlamı kalmayacak
Adababy Mucizegebelik zaten 5-6 tl di yarın 10 tl olur yeni yıldan sonra 15 şubatta 20 sene sonunda 35 tl
ruveydaensar Adababy iş verenler işi bırakıp işçi olarak çalışmazlarsa iyi 🥲 bu ücret iş vereni zorlayacak, açığı fiyat artışıyla kapatmaya çalışacaklar doğal olarak bize her türlü ürüde yine zam olarak yansıyacak 🤷🏻♀️
Adababy ruveydaensar iş verenlerde zam yapıypr ama iş veren senede 2-3 kere zam yapıyo ama eleman maaşına 1 kere zam yapıyor
Zehhh ruveydaensar kusura bakmasinlarda bircogu ortaligin anasini aglatti yaptigi surekli zamlarla.o yuzden isvereni dusunecek degilim.(hepsi aynı degil tabi)
Adababy joyfulmom evet keşke hiç zam olmasaydı ama fiyatlarda düşseydi mis gibi geçinirdik ama ülkede düzen olmadığı için böyle ekonomik zorluk çekiyoruz bundan 3-5 sene önce kaşarın fiyatı 20-30 ken şimdi 150 tl
Mucizegebelik AngelMotherr kepek unu alalım kendimiz yapalım diyete başlayalım Ztn sezeryan göbeğim var bide buna ekstra sinir oldum 🙊
acimavi Sontvbukucu şey sanıyorlar, artan asgari ücretle her şeye aynı fiyatı vermeye devam edeceklerini.
Adababy Sontvbukucu ben hiç bişeye sevinmiyorum çünkü asgariye ne kadar zam gelse gıdaya ya giyime gezmeye tozmaya daha fazla zam geliyor
Sontvbukucu Deletedmom_78 yokluk mu o ne ki ne yokluğu İstanbul da kiralar 10 bin TL asgari ücret 8500 oldu nerde yokluk 😂