Birmelekannesi_ 5 sene Van’da görev yaptı eşim ilk senesi tek kaldı sonra evlendik. 4 sene Van’da kaldım koca yüzü görmedim evlendik ertesi gün 3 aylık göreve gitti gelmedi 3 ayda bir gün izin verdiler sadece. Yani 4 senenin ortalama 2 senesini tek başıma ve oğlumla geçirdim. Gecenin köründe pat telefon görev var kalkın. Plansız yaşıyorsunuz resmen hele bir de riskli ve ev götürülemez bir yer çıkarsa daha kötü. Branşa, mesleğin yılına göre de değişiyor sanırım gider gitmez karargaha alınanlar var ama sistem neye göre veriyor bilmiyorum tam. 1.5 senedir batıdayız eşimin sadece haftada bir kere günlük nöbeti olur. Doğuyu çok seviyorum imkan olarak şuan ki bulunduğumuz yerden daha iyi ama çalışma sistemi gerçekten çok zor. Maaş falan onların olsun evliliğin ne demek olduğunu batıda anlıyorsun resmen. Ben eşimin görev durumundan ötürü en az 20 yaş yaşlandım yeni yeni gençleşiyorum. 😂 Bunlar eksileri. Artıları maaşı güzel başka da bir şey yok.