paramedikanne- Aysegul93 bizde Tunceli pülümürden Çankırı merkeze geldik bu sene buraninda ilçeden bir farkı yok 🙄
Btl711 Birmelekannesi_ borcumuz var bizde bastik butona hayirlisi olsun hakkimizda Suan batidayiz ama kaldigim kucuk bir ilce cafe bile yok ,dogalgaz yok hastane icin merkeze gidiyorz 🙁Bebisim 11 aylik bu arada.
tatlibiranneo Yusaydef hayır ama yandıklarım vardı bu şekilde eve ara ara geliyordu kalmadan gidiyordu
yasacmalamalo Rabis_003 kız gel değişelim bizde batıdan geldk doğuya merkezdeyz eşim komando bir yıl olucak geleli eşimin yüzünü göremiyorum çok zor ya görevlerden eve gelemıyor