Ggalparslan Sizi kötülemek için söylemedim bı çocuk doktorunun paylaşımını söyledim ki kendisi çok ünlü bir doktor , kendinizde internettnde araştırıp bakabilirsiniz zeytinyağ asitik bı ürün cocgun cildi için uygun degil , badem yağı ve bebek yağı kullanilabilirms ben bebek yağı kullandım evet büyürken en filan deri gerildiği için hem yumsatmasi açısından faydaları vardır illa ki , ben sadece yağ bilgisini düzelttim