Tbdenli prematüre bebek annesiyim 3 aylık bebeğim düzeltilmiş 1,5 aylık. Eve geldiğinden beri eve kesinlikle misafir almıyorum, bebeğimle de kimseye gitmiyorum en önemli kuralın bu olsun.hava almak için açık havada yarım saat yürüyüş olabilir fakat dikkatli ol herkes hasta kimseye yaklaşmadan mesafeli yürü , evinin temizliğine dikkat et , kendin ve eşin de sürekli banyo yapın özellikle el ve ağız hijyeninize dikkat edin , bebeğinizi zaten temiz tutun , biberon , emzik , silikon meme ucu vs kullanıyorsanız her kullanım sonrası mutlaka sıcak suyla yıkayın günde 1 defa da kaynatın. Bebeğinizi bol bol sevin güvende hissettirin prematüre bebekler annesinden ve babasından uzakta küvez ortamında büyüdükleri için güvensiz hissedebiliyormış bol bol ten tene temas yapın ama dikkat edin bebeğinizi üşütmeyin. Bebeğiniz annesi olarak size ve babasına mutlaka bağışıklık kazansın yoksa sizin temasınızdan bile hastalanır. Benim aklıma şimdilik bunlar geldi unutmayın her bebek zor ve hassas ama prematüre bebekler biraz daha hassas o yüzden daha dikkatli ve hijyenik olmakta fayda var 🤍 ha bide doktorunuz uyardı mı bilmiyorum ama prematüre bebekler ağlarken katılırlar ( tıkanıp kalırlar ) endişelenmeyin ters çevirip hafif sırtıma pat pat yaparak sakinleştirin. Akciğer gelişimleri dışarıda tamamlanıyor bu yüzden nefes almayı unutabiliyorlar. Sağlıkla , sevgiyle büyütün.. öpüyorum bebişi 🤍