DfnLyl Ben Tekirdağ da yaşıyorum burada namık kemal eğitim araştırma hastanesinde çıkarıyorlar raporu sağlam çocuk polikliniğine randevu aldım oradan yönlendirdiler neonatoloji yenidoğan a randevu aldım hemen ertesi güne vardı şansımıza oraya gittik muayene oldu bebeklerimin bilgilerini aldılar 30 dk içinde rapor çıktı iğneleri aldık aynı gün içinde yaptılar ama kesinlikle ihmal edilmemeli eğer rsv olsalar dahi hafif atlatıyorlar . Biz bizimkilerden kalan dozları hastaneye bıraktık çok sevindiler bir kutusu 5500 tl biz tamamen ücretsiz alıyoruz