Newmom58 şuan 14 aylık olmak üzere :) 9. Ayda rahatlamaya başladık 1 yaşında tamamen sakin güleryüzlü bir çocuk oldu. Size tavsiyem bu süreç geçici çocuğun Sağlıklı bir psikolojisi olması için ve sizi ileride dinleyip ciddiye alması için hep sakin kalın anlatın herşeyi. Hayır demeyin kızmayın anlamıyor demeyin anlıyor herşeyi. İstemediğiniz şeyleri yapınca inatlaşmadan doğruya yönlendirin. Çok şükür şuan çocuğum öyle akıllı oldu ki ben hala inanamıyorum. Hep sakin kaldım ama . Onu uyuttum gidip ağladım bazen babasına verdim mutfağa gidip bardak çanak kırdım yemin ederim. Bebeğe yansıtmamak için çok çabaladım ona karşı hep ılımlı oldum ve meyvelerini almaya başladım