Newmom58 kesin olarak evet demek çok zor çocuktan çocuğa değişir böyle şeyler. Kendi çocuğumdan örnek vereyim yürümeye çok merakliydi 7 aylikken yurutece koyduk 10 buçuk aylikken yürüdü yavaş yavaş sonra tamamen yürümeye başladı heh dedim rahatladım kendi istediği yere gider ama öyle olmadı yine bana yapışık gezdi. Şu an 22 aylık hala bana yapışık çok çok nadiren oyun oynuyo kendi kendine hep benimle bizimle oynamak istiyo. Hastalaninca hiç kucaktan inmiyo. Yani eskiye göre daha rahatim sürekli kucakta gezdirmiyorum beni anladığı için konuşarak anlasabiliyorum kendimi anlatabiliyorum ama tamamen rahat değilim.