6 ay 12 günlük oğlum habire ağlıyo sağlık sorunuda yok 3-4 kişi başında pervane oluyoruz sürekli ailemden yardım alıyorum yine de mızmız ve ağlamaklı önceden de kolikti gazı bitti şükür ağlama devam ediyo gerçekten ölsemde rahatça uyusam artık zehir oldu bütün hayatım çok sevimli çok seviyorum ama dayanamıyorum ruh sağlığım komple bozuldu bu şekil olan var mı arkadaşlar ne yapmam gerekiyo