Newmom58 Doğduğu günden beri sürekli ağlama krizine giren bir kızım var. Sürekli kucak isterdi hiçbir iş yapamazdım saatlerce aç kalırdım ve uyumazdı arkamı dönünce uyanırdı. Gece desen sayamadığım kadar uyanır hala. Diş ağrısı desen en üst seviyede bir ay çekiyor çocuk. Geldik ek gıda dönemine yemeyen bir çocuk oldu. Yesin diye çeşit çeşit yapıp hep çöpe döktüm çok ağladım ee tabi hastalık dönemleri de oluyor bunların üstüne. Ama şu an 1 yaşına girmek üzere ve tepkileri bir iki kelime söylemesi hele annee deyip öpmesi dünyalara bedel. Eskisine göre biraz daha iyi ağlama durumu ama hala bi ohh diyemedim. Fakat hiçbir zaman ölsem demem çok şükür sağlıklı bebeğim hastane kapısında yatıp keşke çıksa da ağlasa diyen anneleri düşünürüm daraldıkça. Elbet bu günler geçecek canım biraz daha sabredelim. Bu arada bunları hep tek yaşadım ben destek olacak kimsem yoktu onun eksikliğini hep hissettim en azından bu konuda şanslısın🥰