N_A öylesini linç etmek istiyorum.
Gerçekten elimden geleni yaptım sütüm de çok ama emmeyince gidiyor boşa en çok da ona üzülüyorum sagmayi da bıraktım artık ben de saldım sizin gibi sık sık az az emiyor zor bela birkaç gündür TV karşısında emziriyorum çok yanlış ama yapacak bir şey yok. Alerjik bir bebek olduğundan doktor kontrolümuzu bekliyorum. Laktozsuz mama başlayacağız ama doktorum tartıyı bekliyor emmiyor ki kilo alsın bu ay sadece 400 gr aldı. Önümüzdeki aya bakalim dedi ama çok bir şey değişeceğini sanmam