tiredmom_ beni anlatöışşınız tam 6 ay sürdü bu durum, bi ara bende pes etmeyi düşündüm bırakmayı, emzirmek eziyet işkence halini almıstı . Bende ne emzık ne biberon verdim ama benim bebeğimde tam 6 ay sürdü meme reddi, emmiyorsa sütümü sağıp niberona koydum oyledi emmedi, emzik verdim onuda almadı 6a y boyunca ara ara biberona süt koydum memeyi istemesiği için onuda almadı, sadece uyudugu zamanlarda emzirebildim. 7 aya grdıgımızde durum düzelmişti ama son 1 haftadır yine yasıyoruz bu durumu ama yinede pes etmiyorum sizde etmeyin bence, sütü şırıngayla verdiğimde oldu kaşık yerine birde öyle deneyin isterseniz, gecenlerse hasta oldu emmedi hiçbir turlu bende sırıngayla besledim. Suan 7 bucuk aylıgız 😔