Umarım pes etmezsiniz ve bir yolunu bulursunuz, çok zor evet gerçekten çok zor, bizde de meme reddi oldu sadece uykuluyken ve yıkadıktan sonra emzirebiliyordum, diğer türlü kucağıma aldığım an çığlık çığlığa kafasını geri atardı, gündüzleri de odayı karartır öyle emzirirdim, evden çıkmıyordum çünkü en ufak sese dönüp bakar memeyi bırakırdı ama şuan emiyor bilmiyorum belki biraz daha diretseniz belki geçecektir, yani okuyunca o zamanlarım geldi aklıma, bol sabır ve kolaylıklar diliyorum Allah yardımcımız olsun 🍀