tiredmom_ Bebeğim 6 aylık. İlk defa geçen hafta emmek istemedi gündüzleri. Hep reddedip ağlıyordu. O anlarda çok zorlamadım ama sonraki beslenme öğününde boynuma ahşap top boncuklardan kolye yapıp takıp emzirdim, oynayarak emdi. Daha sonrada renkli zincirler var onu taktım sütyen askıma , onla da oynayıp emdi. Yani en azından 5 dk emdi. Kolaylıklar diliyorum çünkü çok zor bir durum. Ben de evde turlayarak emziriyorum gündüzleri. Geceleri çok şükür sorun yok normal emiyor ama gündüzleri daha farkında. Üzmeyin kendinizi elinizden geleni yapıyorsunuz zaten.