Bukapoo canım içiyorsa ver bnce bebek aç kalmasındoyunca kendisi içmiyor ztn yada hemen kusuyor doktorlar hemşireler konuşuyorlar ama olayları biz yaşıyoruz bak sana başımdan geçen bir olayı anlatayım biraz uzun olucak k.bakma ama fikir olsun sana diye yazıyorum bnm bebeğim 10 gün yoğun bakımda kaldı yeni doğduğunda 10 saniye yanağıma yaklaştırıp alıp götürdüler neyse iyileşti Allaha şükür eve getirdik bebeğim kolik Bi bebek ilk çocuğumuz eşimde de bnde hiç bebekle büyümemişiz bisey bilmiyoruz çocuk sabaha kadar baş baş ağlıyor aptamil kullanıyordum kabız yaptı değiştirdim neyse mamayla devam ediyorduk bebek günde her öğünde 50 ml mama içiyordu bnd bir günde o kadar süt çıkıyordu sağlık ocağına kontrole gittik hemşire dedi ki senin sütun var o gün sagmamist8m emzir dedi emzirdim orda çocuk doydu gazını çıkardım mamayi yasaklıyorum dedi emzir dedi neyse eve geldik beslenme saati gelince tam bir saat emzirdim ama süt çıkmıyor bebek doymuyor en sonunda ağlamasına dayanamayıp mama verdim bebeğim Bi içti Bi içti görmen lazımdı yani 3 saat boyunca aç kaldı yavrucak bazen onlarda anlamak mı istemiyor ne anlamadım gitti bu bnm tecrübem suanda da ztn komple gitti süt falan yok öyle yani