Bebekom22 doktorumuz bana 40 cc ver en fazla 60 ver demişti geçen hafta siz de 30,40 bazen 60 veriyorum deyince dedim benim doktorun bahsettiği bebek bu☺️ Bu arada iştahsızlığı sarılıktan kaynaklanıyor olabilir sarılıkken benim oğlum da öyleydi neler yapıyordum uyandırmak için ne eziyetler ediyordum bana mısın demiyordu biberonu zorla tıkıyordum ağzına siz de öyle yapın bence. Eğer çok aşırı değilse kusmasına da takılmayın bence her bebek kusuyor ıkınırken bizimki de çok kusuyor ben besledikten sonra bir 5 dakika yatmasına izin veriyorum sonra bakıyorum ıkınmaya başlıyor omzuma aşıp gazını çıkarmasına yardımcı oluyorum. Besledikten sonra mutlaka gaz çıkarın hem direkt yatmamalı biraz dik durması reflü açısından da iyi