Ezgi_hsynmihre evet gerçekten çok zormuş annelik, o sorumluluk. Ama alışacağız ben kendimi kimse anasının karnında öğrenmiyor zaman lazım diye teselli ediyorum😅 biz şuan aptamil kullanıyoruz biraz gaz yapıyor diye bir ara hippi denemek istedim daha kötü oldu gibi bir de çok kötü kokuyordu birdaha değiştirip başka mama kullanmaya cesaret edemedim aptamile geri döndüm kilo alımı da iyi diye başka mama deneyip çocuğu deneme tahtasına çevirmek istemedim açıkçası. maddiyat kısmı bir türlü hallolur yeter ki sağlıklı olsunlar☺️