[silindi] ayy gerçekten ya banada orda ne yapıyorsun taşım diyen kendini bilmezler var. Ya hiç düşünmüyorlar sanki ben mutluyum. Taşınsak iş yok bir şey ayrıca bir Taşınmak bile şuan 40 50 bin olmuş nakliye, emlak, depozito derken birde ailem istanbulda orda da kiralar uçuyor yani bir gitsem 7 8 binden aşağı ev yok gelde anlat bunu. Kim istemez ailesiyle yakın olmayı. Yaşadığın çok kötü bende burdayken dedemi kaybettim beni o büyütmüşüm annemle babam çalıştığı için bende yeri çok ayrıydı o zaman çok yıkılmıştım ve aynı korku bende de başlamıştı ama atman lazım o korkuyu öyle yaşamak çok zor biliyorum ben o yüzden sadece ailem için her gece dua ederim iyi olsunlar diye bir nebzede olsa gönlüm ferahlar