[silindi] Öyle valla geçen eşime gitmekten bahsettim üzüldü modu düştü ben siz olmadan nasıl yapacağım gitmek istersen git ama çok kalma olur mu dedi öyle olunca üzüldüm bende çünkü eşimde haklı bende oğlum olmadan değil 15 20 gün 1 saat yapamam yani o yüzden onları çok iyi anlıyorum. Cidden yaa o kadar imreniyorum ki ailesi yanında olanlara. Sürekli arıyorlar gel diye ısrar ediyorlar annem, kardeşim, dayım hepsi bizim gitmemizi bekliyor ama içim rahat etmiyor 😔 bende aileyle yakın olup kahvaltıya, kahveye giden insanlara imrenerek bakıyorum. Ailem her hafta sonu ya da akşamları yan yana geliyor saatlerce oturup sohbet ediyorlar beni görüntülü arıyorlar ama asla yan yana olmak gibi değil kii