Bende hamilelik döneminde bırakmıştım. Emzirme döneminde tekrar başladım. Hemşirelik okuyan kuzenim gördü içtiğimi ve öğretmenleri bu konu hakkında emzirirken içmek hamileyken içmekten bile daha kötü olduğunu dumanın direk süt bezlerine yapıştığını söylemiş. Bunu duyduğum gibi bıraktım. Evet çok zor bırakmak ama deneyin bırakmayı derim.