Urasss13 bir tek siz sigara içmiyorsunuz. Bir tek siz bırakmadınız. Ne yaşadığınızı bilemem. Herkesin derdi de kendine büyüktür zaten. Bırakmış biri olarak, bebek için bırakılabileceğini düşünüyorum. Ayrıca hak verdim ya size. Kendinizi kötü hissetmekte haklısınız. İstemiyormuşsunuz ama zarar veriyorsunuz işte. Burada başkalarının sigara içtiğini öğrenip, içinizi rahatlatmaya çalışacaksınız sadece.