[silindi] bakın ilk sorunuzda nasıl bırakabilirim değil başka içen var mı diye soruyorsunuz. Aslında başkasında içtiğini bilip rahatlamak istiyor gibisiniz. Yaşadığınız zorluğun dönmesini tüm kalbimle temenni ederim ancak ne olursa olsun camdan atlamadigimiz gibi, araba ile 300 ile gitmediğimiz gibi sigarada içmemeli ve ne olursa olsun bırakmalisiniz