ssari1903 deniiiza 10 kilo bebeğime 9 kilodan beri 5 junior kullanıyorum sleepy natural de. Bezle bitince maxiye geçicem. Üzerinde yazan kilolara bakmayın onlara göre hiç gidemedim ben 😀
deniiiza ssari1903 Elfelf475 Neseelii Zeynep1903 qwrt1245 Beyzakelebegi Birdunyabircennetannesi Birkullanici ikibebedublekahve hepinize teşekkür ederim 5 numaraya gecme vakti gelmiş anlaşılan 😊
Seheyas deniiiza bizde molfix kullanıyoruz kakası sürekli taşıyor 5 numara kullanıyorum aslında rahat ama sürekli atlet değiştirmekten sıkıldım
Seyturak deniiiza ben kızım 8 kiloyken 5 numaraya geçtim. Kilodan çok vücut yapısıyla alakalı sanırım. Doktorumuzda bez numaranızı yükseltin demişti
Birdunyabircennetannesi baykuskiz_ Yani çok büyük gelmiyor biraz büyük sadece. Açıkçası 5 numara küçük geliyor gibi hissettim tasma durumu olmaya başlamıştı sürekli
serebro deniiiza 5 numara geçilebilir. Kilo aralığından çok tasma durumuna yada bebegin bacak göbek kısımlarında sıkmalar olunca no yükselttim. 10kg civarı sanırım 5e geçmiştik.
Emirin_Annesi02 deniiiza oğlum 9 kilo. Primanın 4 beden paketinin son bezlerini kullanıyoruz. 5 bedeni aldım ona geçeriz artık çünkü o da taşırıyor. Üzerindeki kilo sınırına bakmayın. Taşırıyorsa değişme zamanı gelmiştir.
Samanalevi deniiiza ben 10 kilo iken 6 numara aktif bebek kullanıyordum. Külot bez. 4 numara nasıl sıkmadı ki? Şu an 7 kullanıyoruz ama bir numara büyüğü olsa geçeceğim öyle kesiyor bacaklarını
deniiiza Samanalevi hic sıkma yok bacaklarında lastik izi falan cikmiyo🤷🏻 tombiş boğumlu bir bebek degil zaten ama 5e gececegim
Esra111 deniiiza valla benim ki 7.5 kilo ben sleppy 4 maxi kullanıyordum bende sırf iz yapıyor bacaklarına diye 5 e geçtim