deniiiza Bebeğim 10 kilo 4 numara bez kullanıyorum molfix. 11aylik suan bugune kadar tasma problemi yasamiyoduk ama son 1 haftadir sabah sırılsıklam uyanıyor. Acaba bez mi küçük geliyo. 14kiloya kadar yaziyo uzerinde.🤷🏻
Burakgul1 deniiiza benim bebeğim 11 kilo 5 kullanıyorum Bayadır bazılarının kalıpları küçük oluyor kilolara bakmayın
Dondurmalikahve deniiiza 5 numara alabilirseniz açıkçası ben kilo aralığına çok dikkat etmiyordum bacağını sıkıyorsa yanlarından çiş taşma yapmaya başlıyorsa bez numarasını değiştiriyordum 10 kilo da 5 numara kullanmaya başlamıştım.
deniiiza Dondurmalikahve bacaklarını sıkmıyor ama cok tasma oluyo 1 haftadir. 5e geceyim o zaman ben de
Birdunyabircennetannesi deniiiza Sleppy. 5 numara kullanıyorduk ve tasma durumu olmaya başladı küçük geliyor sanırım dedim ve daha yeni 6 ya geçtik bir tık büyük ama taşma falan olmuyor şuan
ikibebedublekahve deniiiza 11 bucuk kilo sleepy ve prima da 6 numara kullanıyoruz iyi oluyor taşırma olmadı
deniiiza ssari1903 Elfelf475 Neseelii Zeynep1903 qwrt1245 Beyzakelebegi Birdunyabircennetannesi Birkullanici ikibebedublekahve hepinize teşekkür ederim 5 numaraya gecme vakti gelmiş anlaşılan 😊
Beyzakelebegi deniiiza her bebeğin bacağı bir değildir şişman bacak olan da vardır zayıf bacak olan da vardır. 11 kilo 5 numara kullanıyoruz. Dikkat edin bez bacaklarda kırmızı iz yaparsa büyük numara alın mesela 4 değil de 5 numara bez kullanın
qwrt1245 deniiiza bezlerin üzerinde yazan kilolara hiç bakmayın ben hep bir üst numarayı takıyorum asla taşma olmuyor. Molfix kullanıyor kızım 22 aylık 12 kilo 6 numara iyi oluyor 5 kullandığımda taşma yapıyor. 5e geçin bence
Birdunyabircennetannesi baykuskiz_ Yani çok büyük gelmiyor biraz büyük sadece. Açıkçası 5 numara küçük geliyor gibi hissettim tasma durumu olmaya başlamıştı sürekli
Zeynep1903 Kızım 11,5 kilo 6 numara kullanıyorum sleppy. Muhtemelen bebeginize kücük geliyordur artık numarayı değişin bence.
Neseelii deniiiza bezlerin üzerinde ki numaralara aldanma canım küçük geliyor evet 5 numaraya geçmelisin, benim bebeğim 5 aylık 7 kilo bir ay daha 4 numara anca kullanırım 5 numaraya geçeceğim.. bende molfix kullanıyorum..
Elfelf475 deniiiza onlara pek bakmayın. Biz de 4 kullanıyorduk ısrarla. 5 numaraya bir geçtim rahat ettim. Asla taşmıyor su anda. Markasızda bile denedik taşmadı. 4 sleepy kullanıyordum sabaha karşı her yer çişti 😒