Poyrazin_annesii 7 bucuk aylıktan berı 5 no kullanıyoruz. Şuan 9 bucuk aylık 10bcuk kılo 5 numaraya devam edıyrz
deniiiza Nrgyslmn bantlari üst üste yapıştırıyorum.. yine taşma yapıyor ama 4 numara kadar degil en azından. Bacaklarında da lastik izi olmuyo rn azından