Byzmdn 2 çocuk büyüttüm, bu 3.sü,ilki 4 ay emdi hiç su vermedim, sonra ek mamaya başladık suya da başladık, ikincisi 28 ay emdi, 6 ay su vermedim, ek gıdaya geçince verdim. İkisi de sağlıklı çok şükür. 3.bebeğim de 3buçuk aylık, ona da vermedim hiç daha su. Anne sütü kabız yapmaz. Verilen su bebeğinizin zaten minicik olan midesinde boşa yer kaplar.Anne sütü su, yağ, şeker dengesi mükemmel oranlanmış bir mucizedir. İnsan yapımı mamalar ile karşılaştırmayın lütfen, aynı şey değil.