Mertbabyy ben mama verdiğim için ek gidaya gecinceye kadar, biberonla azda olsa su veriyordum günlük 15 ml falan içiyordu doktor da ver demişti, şimdi gelir mamadan su ihtiyacını karşılar derler ama bebeklere sadece mama vermiyoruz ilaç,surup, damla bunları içerisinde bir çok tatlandırıcı var, bence bebeğin ister istemez su ihtiyacı oluyor.