Mama içtiği için her mama sonrası 1 çay kaşığı kadar verin. Sade anne sütü alan bebeklerde 6 ay suya ihtiyaç yok çünkü anne sütü her anlamda bebeğimizin ihtiyaçlarına özel üretilen bir mucize. Su içermediğini, bebeğin susuzluktan yanacağını düşünen varsa lütfen sütünden biraz sağıp dolapta bir gece bekletsin, sabah baktığınızda en altta su, ortada beyaz süt, en üstte de yağ tabakasını göreceksiniz 😊 hatta bebeğimiz hastalandığında ona göre ilaca dönüşüyor sütümüz.Sütünüze güvenin cici anneler 🥰❤️