Mertbabyy profilime girip okuyun isterseniz yazdığım şeyleri, bu zamana kadar kime kötü bir şey demişim yazmışım. Ben hiç bir zaman kimseye karşı kibarlığımdan ödün vermedim. Ama gecenin bilmem kaçında girip size detaylı anlatmışım siz ise kulaktan dolma bilgilerle size gelen, hiç bir mantıklı yanı olmayan, ne tarafından tutarsan tut elinde kalan cevaplara inanıp sabah su vereceğim hemen yazmışsınız bana da bi geldiler yani haliyle. Siz çocuğunuza su verince bana bir zararı mı olacak sizi de bebeğinizi de tanımam etmem. Ben bebeğinizin sağlığını düşünüp kızıyorum size. Sadece size de değil bu posta böyle bilinçsizce cahilce yazan insanlara da çok kızıyorum. Özellikle tanıdığı bebeğine su vermediği için susuzluktan hastaneye yatmış olan (!) O hanımefendiye apayrı kızdım. Bu nasıl bir kafa karıştırmaktır. İshal olmuştur bebek, ya da yeterli beslenmemiştir. Anne sütü yetmemeye başlamıştır belki bu sebepten hastanede yatmıştır. Kaç senelik hemşireyim böyle bir şey ne duydum ne gördüm. Sizi bilgilendirmeye çalışıyorum sadece. İlla vermeyin de demiyorum. Doktorunuz verin demediği sürece vermeyin diyorum. 🌸