Bu sıralar hastalik ,diş dönemi derken 2 gündür birşey yemeyen çocuğumu bugün biraz zorlamak zorunda kaldım. Çünkü aç ve iştahsız. acliktan ağlıyor anne sütü doyurmuyor onu. Sabah yumurta sarısı, peynir ,haşlanmış patatesi sütle karıştırıp yedirdim. Öğlen tarhana çorbası. Ara öğün yarım portakal. Akşam 1 köfte bir yemek kaşığı makarna. Son olarak muz süt ve kaşık maması. Yazınca çok gibi görünüyor ama o kadar az yiyor ki. Hiçbir bebeğin iştah sorunu olmasa keske. Yemeyen cocuk çok zor