minnakimm benim oğlum da iki ana öğün yiyor. Yanlış mi yapıyoruz bilemiyorum.
Sabah 7 gibi uykusunda mama istiyor sonra devam ediyor uykuya .10 gibi uyanıyor. Kahvaltısını yaptiriyorum. Uyku zamanına doğru atistirmalik pankek, kuru üzüm incir meyve gibi şeyler veriyorum.
Öğlenden sonra 2-3 arasi tekrardan uyutabilmek için mama veriyorum 120 ml. Akşam 5-6 gibi aşırı acıkmış oldugundan yemeğini yiyor. Egerki diş çıkarma döneminde değilse tabi. Ama sonradan 8-9 gibi gene acikiyor. Bunda da yemek falan yemek istemiyor. Çayın yanında gorduklerinden istiyor. Önceden veriyordum artik dişlerinde çürüme yapabilecegini farkettigimden vermiyorum. Yoğurt falan veriyorum. Gece yatmadan mama içiyor tekrardan. Bence bizim de 3 ana öğüne geçmemiz lazim. Saat 10 a kadar uyuduklari için böyle ileriye sarkiyor öğünler