Tugba06 minnakimm 2 öğün az 3 öğün yapmaya çalışmalısınız..gerekirse bir süre ara öğün yapmayın..ana öğünler daha önemli çünkü.. ve tavsiyem mamayi azaltmalisiniz..
Tugba06 Aynur60 öğürme refleksi başlarda normal olarak kabul ediliyor çünkü daha yeni başlamışsınız. Zamanla geçiyor merak etmeyin 😇
Balim61 Deletedmom_123 15 gun snra 2 yasina giricek oğlum asla corbadn baska bisey yemiyo napcami sasirdm artk.Bi ara guzl yedi pilav yedi patatesli yemeklern patatesini yedi biber dolmasinin icini yedi ozmn memelekettydk yannda baska cocuklrda vardi onlri goruncemi yedi bilemiycm ama eve geri geldik ve eski yememe huyuna geri geçti. Sadece corba yedirebiliyorum 1.2 aydir emzirmeyide kestim ama yine ayni.Firinda tavuk kanat ve patates yapicam pilav corba yinede deniycm tavugundan yer belki
Deletedmom_123 Balim61 inşallah ya yemeyen çocuk çok zor benimki de yemedi az kilo aldı doktor faxlalaştır dedi şuan bi yemek yedirmem en kötü 40-50 dk sürüyor
Deletedmom_33 Tugba06 10 buçuk aylık. Sabah peynirli omlet yaptım. Şimdi uyanınca kuzu kıymalı ıspanak çorbası içecek. Akşam benle de kabak yemeği ve tarhana yer
Denizzz88 Tugba06 yeşil mercimek yemeği yaptım uyansın onu yedircem. Akşama da fırında karışık sebze yapıcam evde ne varsa hepsini yağ biraz baharat(tuz,kimyon,kekik) karıştırıp fırına atıyorum kendisi teker teker öyle yemeyi seviyor. 19 aylık