minnakimm Ahmedim571 verdiğimi yemiyo aç olsa yer deyip bırakıyorum hiç öyle meyve vs ara öğünü yok inşallah doyuyordur 🤷♀️
Denizzz88 Ahmedim571 önce haşlıyorum mercimeği sonra biraz soğan ve salça kavurup üzerine mercimekleri koyuyorum bide üzerini geçecek kadar su eğer varsa birazcık erişte makarna da koyuyorum içine genelde. Sulu sulu bi yemek oluyor oğlum artık büyüdüğü için bize yaptığımız gibi yapıyorum daha küçükken bebek salçası falan kullanırdım
3yasakadarsifirekran Tugba06 Menüyü yazmak için geç kalmış olabilirim ama yine de fikir olması için yazıyorum. Kahvaltı ; pankek, peynir, pekmez ıhlamur Öğle ; yoğurt Ara öğün ; meyve muz üzüm falan Akşam ; haşlama tavuk ve pilav 1 yaş 4 günlük
Tgbkrm87 Tugba06 merhabalar kizim 14 aylik öğün sıralamasını nasil yapıyorsunuz acaba atıyorum biz önce kahvaltı öğlen ana öğün aksam da çorba veriyorum ama ara öğünlerde meyve veya muhallebi hangi öğünde ne zaman ne vermeliyiz birde sizler genelde akşam yemeğini çorba ile mi geçiştiriyorsunuz yoksa yemek mi yediriyorsunuz ben midesini yormamak için akşam çorba verip içine ekmek ufaliyorum ole yediriyorum
Tugba06 Tgbkrm87 canım bebeğini gozlemle ona göre yap ara ogunlerini..mesela ben sabah 7de mamasını içiyor.. 10da kahvaltısını yapıyor.. kahvaltıdan 1 ya da 2 saat sonra bir meyve veriyorum az ama doyurcak şekilde değil.. öğlen 1 1bucuk gibi corba yogurt..ara öğün muhallebi yine 1 2 saat sonra ardından 4 4bucuk gibi aksam yemeğini yiyor..o zaman biraz daha kati yemekler yapıyorum sebze yemeği pilav et vs..akşam uyumadan önce de mama..ben öğle ve akşam yemeğinin yanında mutlaka yogurt veririm..çok önemli probiyotik ve bağışıklık için
35izmir Tgbkrm87 vala canım 14 aylık çocuk artık bizim gibi bile yer herseyden midesi fln yorulmaz bnim benim kızım 13 aylık oldu şu anda ve bir yaşından sonra aşırı yemek seçmeye başladı 1 2 hafta öyle gitti çıkarıyordu ağzından gerçi diş de geliyo doktora kontrol vardı gittik söyledim memeyi azalt ara öğün verme dedi adam gibi öğünlük yemek yesin dedi bak örneğin dün sabah kızım yumurta yedi büyğkn boy yanında 2 tane hip bebe bisküvisi üzerine pekmez bir kaşık süzme peynirle birlikte bunu yedi öğlen tambugday ekmeği attım içine bir kase çorba yarım kase yoğurt 2 dal brokoli yedi akşam makarna yarım kase yarım kase yoğurt bir kase karnabahar yemeği yedi
Tgbkrm87 35izmir normalde kizimda ole memeyi zaten sadede uykuya geçişlerde emiyo onun haricinde yok 3 öğün yemeğini yiyor ama ara öğünlerde kimisi muhallebi kimisi meyve yapıyor ya sıralama olarak nasıl oluyor o onu anlayamadım bide kizim bazen aksam çorba değilde yemek yediği zaman şişiyor mutlaka gece kalkıyor oyuzden
sahikamuratcantaylan 8 buçuk aylık oğlum , ısrarla pütürlü vermeye çalıştığım halde asla başarılı olamıyorum. Bi öneriniz var mı ? Yedikleri yoğurt kuymak ve bir iki çorba 🥲
Tugba06 sahikamuratcantaylan ben de zorlandım o konuda hala da bazı zamanlar zorlanıyorum özellikle dis döneminde yemek istemiyor mecbur eziyorum ya da corba yogurt muhallebi tarzı veriyorum..zamana bıraktım doktor acele etme her bebek aynı olmaz dedi haklı da..içim rahat o konuda..bence sen de takma kafana..vermeye çalış yemiyorsa zorlama alternatif başka şeyler ver puturlu olmayan
Glrmila Hollymolly sut yerine yoğurt kullanmanizi öneririm sutun yararı degil zararı var birde 11 aylik demissiniz bagirsaklari henuz sutu tolere edebilecek kapasitede degil karar sizin yinede Annesi
Hollymolly Glrmila İnan belki bi tatlı kaşığı ya kattım ya katmadım. Yumuşak olmazsa yemiyor cünkü. Yine de tesekkür ederim yazdığın icin