Mlkkrm bende varim. 165 boya, 64 ile hamile kalip, 77 ile dogurup, 2 ay oncesine kdr 75 kilo olan ben, gecenlerde burda acilan bir postla gaza gelip 70 kiloya dustum. Ama son 1-2 haftadir surekli bozup bastan basliyorum. Bebegimin dogumgununde en azindan eski kilomda olmak istiyorum ve dogumgunune 1.5 ay kaldi🥺 eski kiyafetlerimide cok ozledim. Yeni hersey asiri pahali elimde gitmiyor, tek care her anlamda iyi mutlu hissetmek icin en kotu ihtimal tekrar eski kiloma donmek. Verin gazi verin coskuyuuu😃😃