Benim 36. haftada bebeğim boynuna kordon doladı, çıkartır mı derken 38. haftada 2 kat doladı 🤦🏻♀️ ben de inanılmaz bir şekilde normal doğum istiyordum. Doktorum da ben kordonla normal doğurttum yaparız dedi. 41. Haftaya kadar bekleyecektik ki 39+3 deyken bebeğimin hiç hareket etmediğini gözlemledim. Gece yarısı hastaneye gittik. Kalp atışları düşüktü. Sonra düzeldi eve geldik. O gün yine gittik kontrole ve yine hareket yok. Nabız çok düşük sonra bir anda hiç kalp atışı alınmadı bebeğim apar topar doktorum geldi. O da nstde de kalp atışını alamadı o an ne kadar ağladım bilmiyorum. Hemen ultrason istedi odaya orada kalp atışını aldılar ve acil bir sezeryan çok şükür sağlıkla alabildim. Ama alamayabilirdim. Hâlâ kendime kızıyorum normal doğum istedim kordona rağmen diye. Doktorum da ömründen 10 yıl gitti demişti. Hayatımın hem en kötü hem de en güzel günüydü. Demem o ki nasıl doğduğu hiç önemli değil sağlıkla doğsun da . Özel hastaneydi bu arada.