Gryffindor
@sevgii_123 devlet hastanesinde doğum yaptım. Çatı muayenesi yapmadan doktorum bebek iri (4140 gr.) Omzu takilabilir Yaşın büyük diye sezeryana alicaz dedi. Normal denemek istiyorum dedim evraklar imzalattilar. 2 gün sonra hafif kan gelince korkup gece gittik hastaneye nöbetçi doktor açılma başlamış doğumhaneye alicaz Normal doğumu beklicez dedi. 12 saat sancı çektim sabah ıkındırdı ebeler, yeter artık sezeryana alın beni diye isyan ettim, zorda kalmadıkça alamayız dediler. 2-3 saat uğraştılar kesikler atmışlar o arada farkında değilim. En son doktoru çağırdılar doktor geldi Normal doğum yaptırdı çok şükür sağlıklı doğdu oğlum. Sonrasında ebelerin dikiş atmaları, kanamayı durduramalari, demoralize konuşmaları beni bitirdi. 15 gün ameliyatlı gibi oturamadim kalkamadım 😭 şimdi hepsi geçti gitti çok şükür. Ben Normal doğumda bu kadar kötü olduysam sezeryanda nasıl olurdum hiç bilemiyorum. Ya da şansıma kötü/acemi ebeler denk geldi o yüzden belki de.