Ecemilay Bir şey söylemek istiyorum eleştiri değil sadece bilgilendirme. 15 ay önce sezaryen doğum yaptım dolu damacana taşıyorum en ufak bir ağrım olmuyor, çıplak ayakla balkon yıkıyorum hiç sızlama olmuyor, ayrıca dikiş de incecik yok gibi bir şey. Kan değerlerim de gayet iyi doğum sonrası vücutta enfeksiyon yok. Yakınlarınızın bedeniyle alakalı bir durum diye düşünüyorum.