Ozelde 39.nci haftaya kadar normal olmazsa sezeryanla alcaz bebegin 3.600 dedi dahada buyur ve dogumun zor olur dedi ve ozel yerine son haftada devlete gittim 40+4 de normal dogum yaptim 3.350 dogdu kizim ve ozelde belki bu kadar guzel bile doguramazdim doktorum bilindik ve yogun bi doktordu dogumdan sonra 1 kere geliyomus ve hastalarina devam ediyomus fakat devlette resmen pervane oldu doktorlar 👍🏻 ankara lokman hekim etlikti ozel . Devlette bilkentte sehir hastanesi ankara