Elifnur Valla ben açık açık konuştum çalışan anneyim bebeğime bakacak ailemden Kimse yok daha 3 aylık kimseye de bırakamam bu yüzden rapora gerçekten ihtiyacım var diye girdim konuşmaya ... Zaten 10 gün üstü raporları tek doktor veremiyormus o yüzden 15 gün için heyet raporuna çevrildi muayene ücretini veriyorsunuz sorun olmuyor ... Bence tüm özel hastaneler verir heyet olmasa da normal 10 gün net verirler