Aysee ebruaren evet yedi günden fazlaysa oluyormuş diye biliyorum ama galiba 5 gün 5 gün alınca kesinti olmuyormuş
planet [bilinmeyen] yaa ne güzel. Tekirdağ merkezdeki özellerde deneyeceğim şansımı. Yoksa ücretsiz izin başlatacağım.
planet [bilinmeyen] ne kadar rapor ücretleri önerebileceğiniz hastane ve doktor var mı? Çorluda havaalanı var git gel çok zor olmaz aslında.
cagrininannesi gozde34 bende temmuzda dogum yaptim.mazeretin onaylnmsi sorun olblir.rapor almk en mantiklisi.ama bu ara nedrnse kimse rapora yanasmiyo.eskisi gibi degil diyorlr
planet [bilinmeyen] peki dışardan gelene de veriyor mu sorar mısınız? İstanbula gitmek buradan 1-1.5 saat.
Zeynep360 Bir yıl içinde 7 günden fazla rapor aldığımızda rapor aldığımız her gün için maaşımızdan kesinti oluyor Ocak’ta sıfırlanıyor
ArasinnAnnesi gozde34 kadın dogumcunuzdan rica edip alabilirsiniz canım benim arkadaşım raporu bittiği halde 1 ay aldı sonra ücretsize ayrılmıştı
Elifnur [bilinmeyen] hangi Medipol acaba ben de Medipol megada Doğum yaptım ordan denemeyi düşünüyorum doktorunuz kimdi?
tuc10 feldspar hocam ücretli heyet raporu veren herhangi bir hastane biliyor musunuz acil lazım da tesadüfen gördüm yazmışsınız belki biliyorsanız bilgilendirirsiniz dedim, teşekkürler şimdiden
tuc10 [bilinmeyen] hocam bu heyet raporu kaç günlük olunca heyete giriyor? 20günlük rapor da heyet raporu mu oluyor? Yoksa 30mu olması lazım heyet için? Bir de bir dönemde 2kez farklı hastanelerden heyet raporu alsak kabul olur mu yoksa tek sefer mi hakkımız var? biliyorsanız bilgilendirir misiniz acaba?