gozde34 Merhaba arkdslr ogretmen anneyim kizim 3 aylik temmuzda dogum yptm pazartesi is basi ypmm lazim rapor alicam fakat yazan kimse yok aile hekimimde izinli o tarihlerde mazaret kullansam olur mu kafam karisti cok
Elifblr gozde34 mazeret izni yazmıyorlar çok zor. en iyisi rapor alarak idare etmek olur. Benim de bebeğim 2 buçuk aylık ben ücretsiz izne ayrıldım başka türlüsü olmuyor.
bynduru hocam siz idarenizle konusun.Mudurünuz yazarsa kaymakam da onaylarsa kullanirsiniz.Benim sahsi fikrim pek mumkun olmadigi.kolay gelsin
feldspar mazeret izni kolay kolay vermiyor müdürler. siz en iyisi ücretli heyet raporlarına bakın :/ maalesef ‘2-3 aylık bebeğini bırak işe başla’ diyen sistem illegal yollara itiyor
tuc10 feldspar hocam ücretli heyet raporu veren herhangi bir hastane biliyor musunuz acil lazım da tesadüfen gördüm yazmışsınız belki biliyorsanız bilgilendirirsiniz dedim, teşekkürler şimdiden
planet Ben de öğretmenim. Benim doğum iznim Eylül sonunda bitti. 5er günlük rapor alarak bugüne kadar idare ettim. Bugün aile hekimim izinliydi. Diğer Dr rapor yazmak istemedi 1 gün verin bari idare etsin dedim de verdi yarın kendi hekimime gideceğim. Her pazartesi bebeğimle önce doktora sonra da rapor teslim etmeye okula gidiyoruz. Henüz 3 aylık bile değil bebeğim. Gerçekten bu sisteme lanet okuyorum. Bizim burada mümkün değil mazeret iznini kullandırmıyorlar.
Beyzaaslan planet sali günü benimde bitiyor 30 günlük rapor hakkim var onlari 5er günlük olarak kullanicam.. Sonrasinda heyet rapaoru almayi düşünüyorum siz ne yapmayi düşünüyorsunuz
Slalaylau planet aile hekiminize ne dediniz çok iyi vermiş bu zamana kadar ben de biraz aile hekiminden biraz hastanelerden belki özelde ücretli raporlarla idare etmeyi planlıyorum
planet Beyzaaslan ben de 16 kasıma kadar 5er günlük raporlarla idare edeceğim. Heyet raporu almaya çalışacağım ama o da çok zor. Sanırım mecburen ücretsiz izne ayrılacağım ikinci döneme kadar.
Elifnur Beyzaaslan benim de 16 kasımda Doğum iznim bitiyor ama ben 10 ar gün alabiliyoruz tek hekim raporunu diye biliyorum. Hafta sonlarını dahil etmemek için mi 5 er günlük alıyorsunuz hocam
Beyzaaslan planet bazi ozel hastaneler varmis belli bi ücret karsiligi veriyormus ama sadece duydum hiç alan birisini görmedim... Benim doktorum bi kerelik veririm demişti ama ikinci donem için zor görünüyor
Beyzaaslan Elifnur evet hocam 5 er 5 er alinca 2aylik rapor almis oluyorsunuz.. Eger idare sorun cikartmazsa alirsiniz
Drottin Bende bugün 15 gün heyet raporu aldım bitince bir 15 daha alcam ... Heyet raporu alınca rapor hakkından gitmiyor diye duydum doğru mu acaba bilgisi olan var mı ?
Drottin Beyzaaslan aynen özel hastaneden alıyorum tanıdığım bir doçent vardı sağolsun kırmadı .. devlet hastanesinden heyet almak ölüm gibi